japonia-romania
Bine ati venit!!

Totul pentru a putea zambii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Totul pentru a putea zambii

Mesaj Scris de The Black Cat la data de Sam Sept 04, 2010 11:34 pm

Pentru incept as dorii sa va marturisesc ca va admir pentru initiativa luata creeand acest topic unde putem sa ne ajutam reciproc.
Intradevar suntem niste oameni speciali, cu inima.

Ei bine, din pacate, am si eu o problema si incerc din rasputeri sa o rezolv intr-un fel sau altul. Din pacate se pare ca este peste putiintele mele; asa ca fara sa imi fie rusine va voi impartasii, prietenii mei greutatiile prin care trec.
Dupa cum probabil bine stiti sunt eleva la liceul de muzica. Imi place scoala, si am rezultate bune atat la scoala cat si in cariera. Ar trebui sa fiu fericita, dar nu sunt deoarece am un complex care imi umbreste sufletul. Nu pot zambii. Nu pot rade. Mi-e frica atunci cand cant sa nu se vada prea mult din dantura mea.
De ce?
Ei bine pentru ca nu este nici decum “perfecta”.
Cand eram mica mama a neglijat sa vizitam dentistul (nu o acuz cu nimic), si asa incet, incet problemele mele stomatologice au evoluat in mod tragic.
Acum, la 19 ani dintii mei sunt cariati, au o culoare inestetica si au crescut haotic.
Am incercat sa merg la diferite cabinete care tin de stat, dar fara succes Suparat . Am fost refuzata sa fiu tratata gratuit – cu reducere pe motivul ca am peste 18 ani, cu toate ca legea spune ca atata timp cat sunt la un liceu de zi si nu pot munci pentru a ma intretine, am aceleas drepturi ca un minor.
N-am fost ascultata. Parintii mei sunt despartiti, mama nu lucreaza, abea ne descurcam cu traiul zilnic.
Acum incepe scoala, programul meu este destul de incarcat pe langa cca. 7-8 ore pe care le petrec la scoala mai trebuie si pus si invatatul si studiatul, deci nu ma pot angaja.
Cu toate astea am incercat sa caut ceva part-time, dar nu am gasit.